Розкрутка (оптимізація, просування) сайту

Навіть якщо ви зробили відмінний, оригінальний, корисний сайт і виклали його в інтернет, на цьому ваші турботи не закінчуються, а швидше тільки починаються. Тому що найголовніше це привести на сайт відвідувачів. Діяльність, спрямована на залучення відвідувачів, є розкрутка, просування, оптимізація сайту. Просуванням і оптимізацією воліють називати заходи, спрямовані на збільшення відвідуваності, більші і солідні компанії, намагаючись при цьому провести певну різницю між своїми методами і методами, використовуваними фрілансерами, одиночками або дрібними студіями, що пропонують ті ж послуги за меншу ціну, хоча на насправді подібна різниця є багато в чому вигадана. Зараз в інтернеті мільйони різних сайтів, і їхня кількість збільшується з кожним днем. Як результат, дедалі більше зростає конкуренція за відвідувачів і дедалі більше зростає значення ефективної організації розкручування свого сайту. У цій статті ми розповімо про те, як залучити на свій сайт відвідувачів і уникнути типових помилок, які допускають веб-майстри-початківці в спробах швидше розкрутити свій проект.
Якщо ви розмістите свій сайт на хостингу і нічого не робитимете, на нього ніхто і ніколи не прийде. Тому, щоб хоча б небагато відвідувачів з'явилися на вашому сайті, потрібно докласти деяких зусиль. По-перше, звідки на сайт можуть прийти відвідувачі? Вони можуть прийти з інших, вже певною мірою розкручених сайтів, якщо на цих сайтах буде посилання на ваш сайт, вони можуть прийти з пошукових систем, вони можуть прийти, просто набравши адресу вашого сайту в браузері, природно, в тому випадку, якщо ви їм цю адресу повідомите. Відповідно, для залучення відвідувачів ви можете використовувати такі методи:
Реклама вашого сайту в офлайні. Ви можете розповісти про ваш сайт друзям, знайомим, розклеїти оголошення, дати рекламу на радіо, телебачення, газети та журнали…
Зареєструвати свій сайт у пошукових системах та добиватися того, щоб він знаходився користувачами цих пошукових систем за тими чи іншими пошуковими запитами. Для більшості сайтів саме відвідувачі, що надходять з пошукових систем, складають головну частину від усіх відвідувачів.
Розмістити посилання на свій сайт на інших сайтах самостійно, якщо це можливо, або попросивши їх господарів.
Отже, основні засади, як бачите, прості. Однак на практиці існує велика кількість нюансів, які ви повинні знати та врахувати, якщо хочете всерйоз зайнятися розкруткою свого сайту та зробити його популярним. Почнемо по порядку і з найпростішого.
Як відстежувати рівень розкрученості сайту
1) Облік відвідуваності. Перше питання, про яке варто задуматися — це як дізнатися, чи відвідувачі заходять на ваш сайт, скільки людей відвідує сайт за день, тиждень, місяць, які сторінки вони переглядають, з яких сайтів або пошукових систем приходять і т. д. Вся ця інформація є вкрай важливою для того, щоб ви могли оцінювати рівень ефективності прикладених вами зусиль і коригувати ці зусилля в залежності від того, які результати ви отримуєте. Але як можна отримати цю інформацію? По-перше, ви можете вивчати внутрішню систему статистики сайту. Кожен факт відвідування будь-якої сторінки вашого сайту фіксується сервером у т.з. лог-файли, і спеціальні програми можуть отримувати інформацію з лог-файлів, аналізувати її та надавати вам докладні звіти, в яких буде зібрано різноманітну інформацію про відвідуваність вашого сайту. Якщо ваш сайт розміщений на платному хостингу, то господарі хостингу надають, як правило, усім власникам сайтів можливість використання таких безкоштовних програм статистики. На жаль, ці програми не завжди коректно здатні відрізняти відвідувачів-людей від відвідувачів-роботів, відчувають труднощі з аналізом пошукових запитів російською мовою і мають ряд інших недоліків. Безкоштовні хостинги теж, як правило, надають звіти статистики відвідуваності, але зазвичай вони менш докладні. Іншим варіантом є розміщення на кожній сторінці лічильника відвідуваності, який буде рахувати та збирати дані кожного відвідувача цієї сторінки. Ви можете розмістити як власний лічильник відвідуваності, так і лічильник відвідуваності, який оброблятиметься зовнішньою системою статистики. Використання зовнішніх систем статистики є досить популярним рішенням через свою доступність і простоту. На жаль, цей метод також не позбавлений недоліків. Основною проблемою при використанні зовнішніх систем статистики є можливість збоїв та перевантажень на серверах цих систем, які збирають та аналізують інформацію з лічильників, та подібні випадки, на жаль, не рідкість. У деякі дні, коли користувачі інтернету особливо активні, похибка підрахунку відвідуваності зовнішніми системами статистики може становити 20% і більше (при цьому реальна кількість відвідувачів буде більшою, ніж покаже статистика).
2) ТІЦ, PR та інші показники «авторитетності» сайту. Крім власне відвідуваності сайту, існують непрямі показники, що дозволяють оцінити рівень розкрученості та популярності сайту в мережі. Найбільш відомими з них є показник PR, введений компанією Google, а в Рунеті ще й ТІЦ, який для кожного російськомовного сайту розраховує Яндекс. Хоча дані показники і не впливають на відвідуваність безпосередньо, існує досить очевидна залежність між величиною ТІЦ та PR та тим, як часто заходитимуть на ваш сайт відвідувачі з пошукових систем Яндекс та Google, тому підвищення ТІЦ та PR сайту часто ставиться як самостійне завдання. Крім того, від величини ТІЦ та PR дуже залежить цінність посилань, розміщених на тому чи іншому сайті, що потрібно враховувати при розкручуванні свого сайту. Якщо показник PR може перебувати в діапазоні від 0 до 10 (при цьому 5-6 одиниць - це вже дуже добре розкручений сайт), ТІЦ не має якоїсь фіксованої верхньої межі, а поступово збільшується в міру збільшення авторитетності сайту, при цьому ТІЦ сайту , що показується Яндексом, зазвичай, округляється до десятків (тобто може дорівнювати 10, 20, 30 і т. д.,). Непогано розкручений сайт має ТІЦ у районі кількох сотень одиниць. Показники ТІЦ та PR не змінюються безперервно, зазвичай між перерахунками цих показників проходить більше місяця, і, як би завзято ви не розкручували свій сайт, його ТІЦ та PR не зміниться до чергового перерахунку. Для зручного визначення одночасно ТІЦ, PR та ін показників існує безліч сервісів.
3) Позиції сайту у пошукових системах за цільовими запитами. Це дуже важливий показник, що визначає ймовірність того, що користувачі інтернету, які шукають інформацію на певну тему, прийдуть саме до вас. Зазвичай сайти у видачі (тобто результати пошуку за певним запитом), що видаються пошуковою системою, сортуються за т.з. «релевантності», яка є дуже розтяжним поняттям, що означає міру відповідності вмісту сайту даному запиту. Визначається ця релевантність дуже складним чином, з урахуванням великої кількості факторів (детальніше про них буде розказано нижче). Однак очевидно, що власник сайту повинен прагнути до того, щоб сайт знаходився за запитами, пов'язаними з тематикою його сайту, а для цього потрібно, щоб у результатах пошуку, тобто видачі, сайт знаходився якомога ближче до першого місця. Наприклад, якщо ваш сайт розповідає про розведення кішок, потрібно прагнути до того, щоб на запит «розведення кішок» ваш сайт видавався пошуковими системами якомога ближче до початку результатів пошуку. Вручну шукати свій сайт у результатах пошуку, звичайно, не дуже зручно, особливо, якщо він знаходиться десь на 200-му місці, на щастя, є спеціальні сервіси, що дозволяють визначити позицію вашого сайту в результатах пошуку основних пошукових систем швидше та простіше.
Знайти нас Ви можете за адресою м. Чернігів, Пр. Миру, 53 офіс 420a,
Телефони (0462) 611-312, (063)4329858, (066) 6804077
Якщо у Вас виникли питання зателефонуйте нам та менеджер поінформує Вас







Академія краси

Комп'ютерна академія

Школа бізнесу

Школа бухгалтерії

Школа іноземних мов

Школа масажу

Школа професійного дизайну

Школа творчості