У мороз, після довгої стоянки автомобіля на вулиці та тривалого охолодження машини, акумулятор при пуску дає менший пусковий струм. Для зниження навантаження на акумулятор я раджу, при включенні запалення вимкнути всі електроприлади (електроланцюги) тобто: вимкнути світло фар, обігрівач, обігрів заднього скла і т.д. Це допоможе збільшити час, щоб ви могли завести свій автомобіль. Якщо в автомобілі не вмикається запалення, не горять лампочки і не працюють електроприлади, то швидше за все акумулятор повністю розряджений, особливо часто це відбувається після тривалих морозів та довгої стоянки автомобіля.
На інжекторній машині після включення запалювання, почекати кілька секунд, поки бензонасос накачає бензин, а потім заводити двигун, тобто створити необхідний тиск палива, для впорскування бензину.
Якщо автомобіль не заводиться довгий час, натисніть на педаль газу і заводьте двигун, незалежно від того, чи у вас інжекторний автомобіль чи ні. Натискання на педаль газу допоможе продути камери згоряння від палива, що накопичилося поки двигун не заводився.
Якщо у вас є розподільник запалення (трамблер), перевірте стан високовольтних проводів, особливо центрального дроту зі котушки запалення на трамблер. Якщо іскра пробиває центральний високовольтний провід, що йде з котушки запалення, машина не заведеться, або дуже погано працюватиме і глухне.
Свічки запалення для покращення умов пуску двигуна можна викрутити та розжарити будинки на газовій або електричній плиті.
Якщо машина не заводиться, постарайтеся визначити: чи є іскра на свічках запалення (акуратно зніміть високовольтний провід зі свічки запалення і притуліть до металу (двигуну або іншим металевим частинам). Якщо є, у вільний провід вставити запасну свічку запалення і притулити її так само до двигуну, після цього заводьте машину На вільному дроті повинна бути видна іскра Руками високовольтні дроти брати не можна Вільний провід зі свічок можна покласти на метал або притискати до корпусу пасатижами, викруткою, сухою дерев'яною палицею або іншими ізольованими від електрики інструментами. , перевірте, чи надходить паливо, чи є бензин у баку, чи чути шум електробензонасоса.
Слідкуйте за станом: акумулятора, напругою зарядного струму, станом свічок, котушок запалювання, високовольтних дротів. Напруга борту мережі легкового автомобіля, на заведеному двигуні, має бути 13-14 вольт, але не менше 13 вольт. Найпоширенішою проблемою машин, що не заводяться, є села акумуляторна батарея. Тому приділяйте належну увагу акумулятору.
При серйозних проблемах зверніться до фахівця.