Що надійніше за карбюратор або інжектор?

Дуже часто чую від людей фрази, що інжектор, ось карбюратор, дунув, плюнув у поле і поїхав. Що карбюратор простіше, менш вибагливий і дешевий, я часто чую від автолюбителів. Але я хотів би розповісти в цій публікації про всі плюси та мінуси та розвінчати міфи про стійкий карбюратор.
У перших карбюратор дуже боїться забруднень, якраз не забруднень не тільки палива, а й повітря! Якщо дрібне сміття потрапляє в повітряний жиклор, то ви автоматично отримуєте втрату потужності, може виникнути перезбагачення палива, як наслідок «залиті» чорні свічки. Справа в тому, що сміття може потрапити не тільки з поза, повз повітряний фільтр, але і просто відірватися від повітряного фільтра. В інжекторному двигуні немає ніяких повітряних жиклерів, повітря змішується з паливом, безпосередньо біля самого впускного клапана. Ось через таку дрібну смітину, в полі, на морозі, водій повинен розбирати карбюратор автомобіля, для того, що продути не хитрий повітряний жиклор. А для цього, як мінімум, потрібно зняти корпус фільтра, зняти всі трубки, що підходять до карбюратора, зняти тросики приводу заслінок і т.д. А потім ще зібрати все та налаштувати для правильної роботи. Звичайно інжекторний двигун у полі складніше лагодити, але такі безглузді випадки не трапляються з інжекторними машинами.
По-друге, у інжекторних двигунів замість запалення з розподільником (трамблером) встановлено статичне запалювання. Тобто немає трамблера, з рухомим бігунком, немає окремої котушки запалення та комутатора. Замість цього, стоїть один модуль запалення, в якому об'єднані котушки запалення та комутатор. Дуже часто власникам «класик» потрібно міняти підшипники трамблерів, у мороз відмовляють високовольтні дроти, часто згоряють контакти трамблера.
У третіх інжекторні системи, проти карбюраторних, мають більш рівний і надійний холостий хід, завдяки тому що електроніка точніше і швидше може відрегулювати холості оберти двигуна, до того ж електроніку важче засмутити.
Звичайно карбюратори іномарок більш надійні і точні, але через те, що самому «молодому» карбюратору іномарки, як мінімум 20 років, то й старі карбюраторні іномарки мають великий комплекс проблем, тим більше, що запчастини на рідкісні карбюратори дорогі і часто важко доступні. Особливо важко справи з японськими карбюраторами, не скрізь їх можуть зробити через складності та відсутності елементарних запчастин.
Мій висновок полягає в тому, що все-таки карбюратор не надійніший за інжектор, без умовно, продути, промити і налаштувати карбюратор дешевше, але немає жодних гарантій, що через тиждень він знову не засмічиться. Мабуть через відсутність гарантій ціна на ремонт карбюраторів не велика.







Академія краси

Комп'ютерна академія

Школа бізнесу

Школа бухгалтерії

Школа іноземних мов

Школа масажу

Школа професійного дизайну

Школа творчості