Секретар-менеджер офісу (теорія)

Програма курсу:

Документи та діловодство

  • Організація секретарської роботи.
  • Організація документів у установі. Підготовка та оформлення документів.
  • Організаційно-розпорядчі документи, протокол, договір.
  • Інформаційно-довідкові документи. Службові листи.
  • Офісна техніка (комп'ютер, ксерокс, принтер, факс, сканер).

Первинні бухгалтерські документи, порядок заповнення 

  • Первинні бухгалтерські документи, порядок заповнення (рахунок, накладна, податкова накладна, довіреність, платіжне доручення, авансовий звіт, облік касових операцій).

Кадрове діловодство 

  • Документальне оформлення прийому та звільнення працівників.
  • Робота у вихідні дні. Штатний розклад.
  • Дисциплінарні стягнення, заохочення. Документальне оформлення звільнення із роботи.
  • Особиста картка. порядок оформлення трудових книжок.
  • Надання відпусток. Порядок складання звітності. Практичне заняття.
  • Діловий етикет






Академія краси

Комп'ютерна академія

Школа бізнесу

Школа бухгалтерії

Школа іноземних мов

Школа масажу

Школа професійного дизайну

Школа творчості